AZ ÚJ GENERÁCIÓ III. - HOGYAN SEGÍTHETÜNK GYERMEKEINKNEK?

14021655_1424637727552209_6303301561850031285_n.jpg

1995 és 2003 között született gyerekek a Vízöntőkor Uránuszi nemzedéke. A bolygó jellemző tulajdonságait hordozzák magukban, mint például a VÁLTOZÉKONYSÁG, sok ELEKTROMOS ENERGIA , HIRTELEN események. Alapelvük az ÚJÍTÁS, a dolgok MEGJAVÍTÁSA, az idejétmúlt rendszerek megdöntése. Nem szeretnek a hétköznapi, túl földies dolgokkal foglalkozni. Céljuk a: " Szabadság-Egyenlőség-Testvériség", a kötöttségektől, korlátoktól való megszabadulás. Érzéseik visszafogottak, hűvösek, viselkedésmódjuk különleges, nem azonos a tömegekével. GYORS a FELFOGÓKÉPESSÉGÜK, TALÁLÉKONYAK, magasröptű gondolatokat, megoldásokat hoznak magukkal. 

Az erőteljes Uránuszi energiák egyik megnyilvánulási formája, hogy: HYPERAKTÍVAK, FIGYELEMZAVAROSAK. Az ilyen gyerekek agyában fokozottabban megnövekszik a Dopamin ( ingerületátvivő anyag ). Sokszor ez a születésre vezethető vissza, amikor oxigénhiányos állapot jöhetett létre vagy későbbiek folyamán valami érzelmi megrázkódtatás. Okozhatják még: az élelmiszer színezékek, tartósítószerek, ízfokozók, szalicilátok, fenolok, és a foszfáttartalmú adalékanyagok. Ezek elhagyásával és organikus táplálékok használatával a tünetek csökkenthetők, hosszabb távon meg is szüntethetők. Ki kell iktatni az édességeket és izgatószer tartalmú táplálékokat, legalább is a túlzott fogyasztásukat !  Ezeknek a gyerekeknek az energiájában túlteng a Levegő elem, ezért Földelni kell őket, burgonya. rizs, zab, magvak étkeztetésével és citromfű gyógytea segítségével pedig nyugtatni idegrendszerüket.

Közülük sokan küzdenek megoldatlan érzelmi problémákkal és hajlamosak távolságtartóan, hűvösen viselkedni, elszigetelődni. Sokszor nem hajlandók együttműködni a szülőkkel, nevelőkkel, másak az elképzeléseik vagy UNJÁK a rutinfeladatokat, ismétléseket, a hasonló menetrend szerint megtartott tanórákat. Nekik kell a matatás, a mozgás. Engedjük, hogy radírozzon, lapozgasson vagy, ha lankad a figyelmük, iktassunk be akár az óra közepén mozgásos Kineziológiai gyakorlatot ( a Brain Gymn technikákból ). Hogy a koncentrációt is fokozzuk: " Hahóóóóó... ez itt a Föld, a bolygónk, az országunk, a városunk, az iskolánk, a tantermünk, az óránk, a padunk, könyvünk , füzetünk." Ezzel frissítjük az energiáikat és a lényegre fognak Fókuszálni. 

TANULÁSI NEHÉZSÉGEK

1. Sokszor abból fakad, hogy nem tudnak mit kezdeni a részinformációval, mert ők globálisan gondolkodnak. Kell nekik az összkép, az összefüggések bemutatása.

2. A gyerek a szeretetért teljesít, ha nem kap elég dicséretet, biztatást nem fogja fontosnak érezni magát. Ha a szülők, nevelők nem fordítanak rá kellő figyelmet így fog tiltakozni, illetve odafigyelést kicsikarni. Ezt az eszközt alkalmazza akkor is, amikor a családban sok a vita, veszekedés, rendezetlenség vagy ha állandóan őt szapulják. Ez náluk lehet a "bosszúállás" egyik formája is.

3. Ők csak akkor tudnak teljes erőbedobással elsajátítani valamit, ha be tudják építeni érzelmi rendszerükbe. Pl.: Matekórán - Ha saját házad lesz, sok szobával, klasszul berendezve, kutyával a kertben, amit nagyon szeretsz és egy idő után tapétáznod kell, hogyan számítod ki a szükséges anyagok mennyiségét és hogy mennyibe kerül? Földrajzórán: Csukd be a szemed! Gondolj a kedvenc állatodra, olyan méretben, hogy fel tudsz ülni a hátára és felrepülni Magyarország fölé. Milyen folyókat, hegyeket, tájakat látsz? Magyarórán: Dezső és Amálka összeházasodott, így Dezső lett a családfő, aki maga mellé állítmányozta párját, aki gyermekeket szült, bővült a család: Tárggyal, Határozóval, Jelzővel ... stb.

Mivel rendkívül érzékenyek, fogékonyak a KOLLEKTÍV ÁRAMLATOKRA, sajnos nem tudják megakadályozni, hogy ezek az energiák hassanak rájuk. A nagyobb városokban még erőteljesebben érezhető a diszharmónia, ezért  a gyerekek is NYUGTALANABBAK, ERŐSZAKOSABBAK mint vidéken vagy falun, ahol több a nyugalom és az ÉRZELMI BIZTONSÁG. Az alacsony sűrű vagy negatív rezgésű energiáktól hamar elfáradnak, ALUSZÉKONNYÁ válnak. Változatosságra törekedjünk, hogy ne legyenek kiégettek és mindig jussanak friss levegőhöz!  Lássuk még mi minden bukkanhat fel kis életükben, amiben a mi segítségünket várják:

MAGATARTÁS ZAVAROK

Ha a világ azt közvetíti feléjük, hogy másabbak, mint a többi gyerek és nem találnak megértést csak parancsolgatást, követelődzést, kiabálást, tekintélyelvűséget, hazugságot, akkor becsapva érzik magukat, csalódottak lesznek. Ilyenkor némelyikük DEPRESSZIÓBA esik, a legtöbbjük meg DÜHÖS és AGRESSZÍV lesz. Azt érzik, hogy nem veszik őket komolyan, nem tisztelik őket. Gyógyír erre a : beszélgetés, a jó odafigyelés, hogy legyünk együtt sokat. Fontos nekik, hogy MEGHALLGASSÁK ŐKET és az is, hogy ne csak a testünkkel legyünk jelen, hanem a lelkünkkel is öleljük őket körbe. Mesélhetünk  történeteket magunkról is, amiből látja, hogy mi se  vagyunk tökéletesek. Érezzék, hogy megértjük őket. Ha pedig valami vétséget követnek el, tudassuk velük, hogy Őt nagyon szeretjük, csak azt a viselkedésformát nem fogadjuk el. Kell is nekik ez a megerősítés, mert alapjáraton aggódnak a szüleikért, szeretteikért és minden létezőért.

ALVÁS ZAVAROK

Ha napközben nem kerül átbeszélésre az a dolog, ami megterhelte aznap a lelkét, akkor a feldolgozást átviszik az " éjszakai műszakba " . Ezért nyugtalanok vagy éberek. De rosszat is álmodhatnak, olyankor nyugtassuk meg, hallgassuk meg őket ágyuk szélére ülve. Ne sajnáljuk rá az időt. Ha negatív figurák jönnek elő, küldje el őket a saját bolygójára, hazájába, ahol az anyukája már nagyon várja őt / őket és meséljük el nekik, hogy csak tévedésből kerültek ide, milyen jó, hogy visszataláltak és örülnek. Ez azt jelenti, hogy soha többet nem fognak " elkóricálni" otthonról. Ha pedig BEPISILT a mi kis Tündérünk, akkor kérdezzük meg mi nyomasztja és próbáljuk meg orvosolni mihamarább az említetteket. Amennyiben nem tudja megfogalmazni, attól ezért mi legyünk tisztába azzal, hogy a családon belül kell olyan miliőt teremtenünk, hogy a Kisangyalkánk Biztonságban érezze magát. 

AZ ÚJ GENERÁCIÓ gyerekeinél gyakran látni erős kötődést olyan HÁZIÁLLATOKKAL, amit nagyon szeretnek. Az állatok ezeknek a gyerekeknek egy darabka Otthont képviselnek, mivel őszintén, nyíltan érzékelik őket. Az állatkák közvetlenül fejezik ki magukat, világosan jelzik a határokat és FELTÉTEL NÉLKÜL SZERETNEK. A srácok az állatokkal teljesen önmaguk lehetnek és nem kell szerepet játszaniuk.

FÜGGŐSÉGEK

A fentebb említettek végső fázisa lehet, főleg tinédzserkorban a : KILÁTÁSTALANSÁG. Amikor is a meg nem értés, el nem fogadás, hovatartozás- szeretethiány miatt menekül a lélek: ANOREXIA, BULÍMIA, DROG, NIKOTIN, ALKOHOL, SZÁMÍTÓGÉP, JÁTÉKAUTOMATA, ALKALMI SZEX pótcselekvésébe. A szeretet, az odafigyelés, a törődés, a munkáltatás, sikerélményhez juttatás, pozitív célok megláttatása, a megértés mind-mind azt segítik, hogy egészséges önbizalma fejlődjön ki és hasznosnak érezze magát. Figyeljük a korai jeleket, hogy ne jussanak el idáig, legyünk példaértékűek mi magunk is, mert az így kellene, úgy kellene papolásra nem fognak odafigyelni, sőt inkább még frusztrálja is őket az észosztás.

EGÉSZSÉG

HASFÁJÁS, FEJFÁJÁS, FÜLFÁJÁS ütheti fel a fejét, ha krónikussá válnak bizonyos stresszállapotok az unalomtól, a sok információtól, pszichés kimerüléstől vagy dolgozatírás elől meneküléstől, esetleg csúfolnak valakit az iskolában vagy egyáltalán valamilyen helyzetet elutasít a gyerek. Komolyabb esetekben már felütheti a fejét az ALLERGIA = ELFOJTOTT DÜH és az ASZTMA is = A SZABADSÁGKORLÁTOZÁSOK miatt. Azért azt se felejtsük el, hogy a gyerek legalább 10 éve koráig a szülő, főképp az anya rezgéseit veszi át, hisz vele van nagyon szoros energiakötelékben. Így, szülőként, elsőnek azon gondolkozzunk el, hogy magunkat hol kell rendbe tenni. 

ÖSSZEGEZVE

Sok felnőtt fürdőzik abban az örömben, hogy az ő gyermeke látja az aurát, az energiák mozgását, szellemi lényeket. Ez 7-10 éves korra lecsökken vagy el is múlik. Nem véletlen, hisz ebben a korban nem a szellemvilággal való kapcsolatát kell építenie, hanem a fizikai testét. Javallott, hogy megértéssel fogadjuk, ha erről maguktól mesélnek, de mi, direktbe ne ezt erősítsük ebben a zsenge korban. Ez természetes dolog, nem kell túlértékelni!

TANÍTSUK MEG NEKIK:

- AZ ÉRINTÉS, ÖLELÉS fontosságát, mert BIZTONSÁGÉRZETÜKET erősíti

- PIHENJENEK sokat, megfelelő mennyiségű, minőségi VIZET igyanak!

- MENJENEK A TERMÉSZETBE, SPORTOLJANAK, ZENÉLJENEK, LEGYENEK KREATÍVAK!

- Legyen megfelelő a TÁPLÁLKOZÁS, 

- Szükség esetén igyanak GYÓGYTEÁT, fogyasszanak HOMEOPÁTIÁS szereket, BACH cseppeket

- Legyen HARMONIKUS az otthoni légkör

- Merjék KIFEJEZNI ÉRZÉSEIKET

SZELLEMI szinten abban kell őket segíteni, hogy megtalálják a nekik megfelelő TANULÁSI MÓDOT és abban, hogy egyéni meglátásaikkal is merjenek előhozakodni. S abban is, hogy a negatív  érzéseket hogyan kell feldolgozni, meg a konfliktuskezelést, felelősség vállalást kialakítani. Azt a szemléletmódot megláttatni, hogy: MINDENRE VAN MEGOLDÁS és VÉGTELEN A LEHETŐSÉG. 

A  szülőkre nem kis feladat vár, mert  valószínűleg változtatni kell saját életmódjukon, szellemi beállítottságukon, ha kiegyensúlyozott, egészséges embert akarnak nevelni. De megéri majd az erőfeszítés, mert kiváló művészek, tudósok, mérnökök, feltalálók, szakemberek, újítók válhatnak AZ ÚJ GENERÁCIÓ palántáiból. 

Kis Györgyi - Kineziológus  20 / 620 4345

1511618_840769512668211_991265445537831587_n.jpg